Superbra Foto

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Projektet 'Superbra Foto' läggs ner på grund av dålig aktivitet och andra orsaker. Tack för din tid här.

4 posters

    shuue liisa här..

    Lisa
    Lisa
    Officiell Medlem
    Officiell Medlem


    Kvinna Antal inlägg : 8
    Ålder : 30
    Registreringsdatum : 08-10-26

    shuue liisa här.. Empty shuue liisa här..

    Inlägg  Lisa tis 9 dec 2008 - 21:03

    japp, jag som e lisa dådå. inte mkt o säga förutom att a gillar att fotografera men inte är så bra på d o ja e ännu värre när d gäller att lägga upp dom här på superbrafoto ;p.. men d finns lite bilder på min bdb ialf som är insane-6... kommentera gärna Smile..

    pusskraam <3..
    Philip
    Philip
    Officiell Medlem
    Officiell Medlem


    Man Antal inlägg : 127
    Ålder : 30
    Ort : Lerberget
    Registreringsdatum : 08-10-25

    shuue liisa här.. Empty Sv: shuue liisa här..

    Inlägg  Philip tis 9 dec 2008 - 21:11

    Lisa skrev:japp, jag som e lisa dådå. inte mkt o säga förutom att a gillar att fotografera men inte är så bra på d o ja e ännu värre när d gäller att lägga upp dom här på superbrafoto ;p.. men d finns lite bilder på min bdb ialf som är insane-6... kommentera gärna Smile..

    pusskraam <3..

    Det var en sen presentation x) Och du är visst det bra på att fotografera! Razz
    Jack
    Jack
    Admin
    Admin


    Man Antal inlägg : 153
    Ålder : 30
    Registreringsdatum : 08-09-08

    shuue liisa här.. Empty Sv: shuue liisa här..

    Inlägg  Jack tis 9 dec 2008 - 21:56

    Lisa skrev:japp, jag som e lisa dådå. inte mkt o säga förutom att a gillar att fotografera men inte är så bra på d o ja e ännu värre när d gäller att lägga upp dom här på superbrafoto ;p.. men d finns lite bilder på min bdb ialf som är insane-6... kommentera gärna Smile..

    pusskraam <3..

    vaddå uppmuntra folk till att använda bdb ist? xD
    r3lax
    r3lax
    Medlem
    Medlem


    Kvinna Antal inlägg : 206
    Ålder : 28
    Ort : hemma
    Registreringsdatum : 08-09-14

    shuue liisa här.. Empty Sv: shuue liisa här..

    Inlägg  r3lax lör 13 dec 2008 - 0:21

    Lisa skrev:japp, jag som e lisa dådå. inte mkt o säga förutom att a gillar att fotografera men inte är så bra på d o ja e ännu värre när d gäller att lägga upp dom här på superbrafoto ;p.. men d finns lite bilder på min bdb ialf som är insane-6... kommentera gärna Smile..

    pusskraam <3..

    har du en fungerande dator nu? Very Happy

    Sponsored content


    shuue liisa här.. Empty Sv: shuue liisa här..

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: sön 12 maj 2024 - 12:17